Pierwszy sprzedany produkt – jak handlować w internecie?

105

Gdy myślisz sobie o tym temacie, to zaczynasz mieć gęsią skórkę praktycznie na całym ciele? Wiesz, że to szansa dla Ciebie, by w końcu zacząć osiągać dobre wyniki sprzedażowe i tym samym finansowe? Druga strona medalu jest jednak taka, że obawiasz się tego zagadnienia? Nie wiesz, jak to wszystko wyjdzie „w praniu”? Świetnie zatem składa się, że trafiłeś do nas. Jak założyć konto na Amazon? Co wymaga to przedsiębiorstwo handlowe w czasie realizowania tego zadania? Jak należy dodawać produkty i je potem promować?

Wybór planu sprzedażowego i założenie konta to podstawowe czynności

Paradoksalnie na samym początku trzeba zdecydować się na wybór odpowiedniego planu sprzedażowego. A założenie konta na Amazon to dopiero melodia przyszłości. To przedsiębiorstwo handlowe zapewnia dwie opcje. Masz do wyboru np. plan indywidualny. Cała jego idea polega na tym, że będziesz tutaj płacić 4 PLN (bez VAT) za każdy sprzedany produkt. Jeśli uważasz, że uda Ci się sprzedać minimum 40 rzeczy, to warto zdecydować się na ten drugi wariant. Dlaczego? Tutaj możesz liczyć na lepsze sumarycznie warunki finansowe. W przypadku planu profesjonalnego zapłacisz bowiem (miesięcznie) 165,91 PLN (bez VAT). Co ważne, niezależnie od tego, jak dużo rzeczy sprzedasz. W drugiej kolejności należy założyć konto. Tutaj trzeba podać m.in. dane na swój temat, prowadzonej firmy itp. Nie obejdzie się bez podania numeru telefonu komórkowego, czy konta bankowego (które będzie służyło do realizacji transakcji). Należy także potwierdzić swoją tożsamość. By ludzie od Amazon wiedzieli, że Ty to rzeczywiście Ty, a nikt inny. Warto zaznaczyć, że są to standardowe procedury, a dane podawane w czasie rejestracji są potem pieczołowicie przechowywane.

Jak dodać produkty na Amazon?

Osoby, które założą konto firmowe na popularnej platformie internetowej Amazon, mogą zaraz skorzystać z dostępu do strony Seller Central. Nie wspominamy zaś o niej przypadkowo. Wszak to właśnie tam można zarządzać całym sprzedawanym asortymentem itp. Warto zatem zaznajomić się z tym tematem. Wciąż nie wiesz, jak sprzedawać na amazon? Aby to było możliwe, trzeba dodać produkty do oferty. Pamiętaj, by miały one odpowiednie identyfikatory. Na skutek tego dokładnie określisz, co aktualnie sprzedajesz. W czasie dodawania produktów warto zadbać o interesujący, nieco enigmatyczny tytuł. Co jeszcze jest ważne? Szczegółowy opis (zawierający wszystkie kluczowe zalety) plus zdjęcia, które przedstawią produkt z różnych stron itp.

Sponsored Products: czym cechuje się ta forma reklamy?

Nie zapominaj także o zareklamowaniu swojego asortymentu. Masz kilka opcji do dyspozycji. Możesz np. zdecydować się na Sponsored Products. Chodzi tutaj o reklamy, które są rozliczane na podstawie kliknięcia (CPC). To ważne. Te reklamy skutecznie promują oferty poszczególnych produktów w witrynie internetowej Amazon. Dodatkowo są bardzo proste w obsłudze, bo nie trzeba wiele czasu, by utworzyć poszczególne kampanie itp.

5/5 - (1)